tirsdag 12. oktober 2010

En helt fantastisk Nettbutikk!!


Jeg må bare legge inn en anbefaling her.
Arbeidshuset er en butikk som drives av mor og datter!
De lager også mye varer selv!!
Kjenner en del som har handlet der i fra, jeg har desverre ikke fått gjort det enda,
men jeg skal neste uke da lønningen kommer!! :)
De har bare så utrolig mye lekkert å få kjøpt!!
Tror jeg er innom shop`n til de hver dag for å titte!!


De får inn disse lekkkkkkkkkkkre englevingene nå snart!!
Vakkert ja?! :D


Og denne lysekronen har jeg forelsket meg helt i!
Samme med denne hyllen/tavlen

De har også rå herlige radioer som er i retro stilen!
OG sinkhus som ALLE burde kjøpe!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Koselig at du liker nettbutikken vår og du er hjertelig velkommen til å handle hos oss!!Vi lager noe selv, men tiden strekker ikke helt til.men du lager bare nydelige ting,mulig jeg blir en kunde hos deg også!!Ha en fin kveld og en en ny dag imorgen med mange nye muligheter:)Klem Eva på Arbeidshuset

Gunn Merete sa...

Tusen takk for det Eva :)
Dere har norges herligste nettbutikk uten tvil!! :)
klem