tirsdag 5. oktober 2010

julemesse eller ikke?

Jeg har lagt inn en ny knapp her nå, siden jeg har fått mange lesere og "eposter" fra lesere fra andre land :) tror dere google translatoren funker? eller må jeg begynne å skrive på engelsk?!

Synes også det er utrolig spennende at jeg hadde ca 500 besøkende på bloggen forrige onsdag, nå er det snart 1400 :)

nå skal jeg ut å handle mere lys og materialer..
Har fått utrolig mange bestillinger i helga på lys og skilt!! :D
tusen takk alle sammen for at dere liker det jeg lager..
sitter her å vurderer å bli med på julemesse.. men vet liksom ikke..
er jo ikke direkte juleprodukter jeg lager...

men hva synes dere?

7 kommentarer:

Alle mooie dingen sa...

I love these.. and if you would like to write in English on your blog.. that would be great.. the translator is very strange....
I'm a follower from Holland
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Anonym sa...

Kunne tenkt meg å kjøpt noen lys av deg.men er ikke ofte på Biri. er du på Dokka innimellom eller kanskje på Gjøvik, Hilsen Hege

Gunn Merete sa...

hei. har ikke noe kontakt info til deg.. men ja hender jeg er på dokka :) hvis ikke så kan jeg også komme til gjøvik.. eller det kan sendes :)

Karina sa...

Så spennende!
Veldig flott lys! <3

Anonym sa...

Hei! Kom tilfeldigvis over bloggen din og du lager masse, masse fint.Fortsett du å male, du bare maler helt nydelig og du er flink. Ikke bry deg om kommentarer.
Se innom www.arbeidshuset.no og kom med en tilbakemelding på godt og vondt.Ha en fin kveld.MVH Eva

Gunn Merete sa...

hei Eva!
jeg elsker arbeiderhuset!! følger med på bloggen hver dag, og facebook siden deres!!! :D

stine marie sa...

Hei! hvordan får man trykket slike bilder på lysene? skulle ha laget en veldig personliggave på den måten, men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det - noen plass! håper på svar:-)
svar gjerne tilbake på bloggen min; www.stineengen.blogg.no

Mvh Stine Marie!
PS: du er utrolig flink!! jeg elsker stilen din!