søndag 3. oktober 2010

Kjære Anonym leser :)

Kjære anonym leser :)


Fikk en kommentar på bloggen under spisestue før og etter.


Anonym sa :
Dette har du ikke skrevet på frihand!
Ikke tale om, og det har ikke noe med
god eller stygg håndskrift å gjøre.
Det kan godt være du skriver pent, men en slik
nøyaktighet og lik avstand, for ikke å snakke om - det er ingen merker
etter pensel.
Kanskje har du skrevet det på papir, kopiert Men for all del - pent var det.
Men vi i blogglandia er ikke dumme skjønner du.
(Ps,tør du publisere dette innlegget?)


1.hvorfor skulle jeg ikke tørre å publisere dette innlegget?
2.hvorfor tør ikke du skrive hvem du er?


Jeg har malt en del nå siden jeg gikk tegn,form og farge på skolen,
det har vært min store hobby.
Nei jeg bruker ikke no form for sjablonger eller kopiere ut på papir som du skrev.
Når man maler samme skriften opp igjen å oppigjen,pluss lærte den godt på skolen så kan man den etterhvert, jeg skriver det på for hånd først med penn,måler med linjal osv,deretter maler jeg på med panduro hobbylakk.nei jeg maler det ikke direkte på med pensel uten om å ha skrevet det på først på frihånd, har heller aldri sagt at jeg maler det på direkte uten å ha skrevet det på på frihånd først :) man kan korrigere om man bruker penn først.
det tar litt tid å gjøre dette :)
har lagt ved noen bilder som du kan se penselstrøkene og underveis bilder fra da jeg holdt på :)


happy day videre til alle :)

sånn så stolene ut før forresten :)

du kan klikke på bildene for å få dem større


har først skrevet det på med penn,
deretter malte jeg det med grå hobbylakk fra panduro

Om du vil kan du få telefon nummeret til min kjære samboer, så kan han bekrefte dette til deg ;)

her er forresten flere bilder om du vil se av noe av barnemøblene jeg malt
Det kan du se HER , de ligger på facebook

6 kommentarer:

fruSärås sa...

Hei.

Jeg har en søster som faktisk skriver/maler like fint som deg;o))

Du er kjempeflink, og vi alle som har prøvd dette vet at det er MYE forarbeid som skal til før en får det fine resultatet, og jo mer en holder på til lettere blir det, for du har jo dette som en hobby pluss at du selger de nydelige skilta;o))

Ps jeg hadde sikkert fuska med sjablonger, men det ser en med en gang;o)))))
For dette er skikkelig håndarbeid;o))

Hilsen
Ann Berit
som er en tanke misunnelig på det du får til;o))

Gunn Merete sa...

Hei Ann Berit.
takk for kommentaren :)
Det er ikke så vanskelig når jeg har holdt på med dette i 11 år :)

jeg har også prøvd ut sjablonger, men det funker IKKE for meg, det bare renner ut og ser stygt ut :/

Trollmora sa...

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan tro at dette er sjablonger jeg,for OM dette hadde vært sjablonger og du hadde fått bokstavene til å se SÅÅÅÅ håndmalte ut da er du jo en sjablongkunstner og det er jo nesten like imponerende som at du faktisk maler dette på frihånd! :)
Dette er et talent jeg misunner deg altså! Som jeg skulle ønske at jeg kunne malt sånne bokstaver på frihånd!!!
Men... jeg har jo ikke prøvd med penn/blyant først da.... og DET må jeg jo ....
Takk for tips og jeg gleder meg til å se mer kreativitet fra deg!
Ha en god dag!

Gunn Merete sa...

hei trollmora :)
har prøvd sjablonger to ganger i mitt liv, det funker ikke for meg :/ det bare flyter utover osv :s
så her er det på med penn først å så maling etterpå :)

Anonym sa...

det er da ikke vanskelig å se at det er håndskrevet....du er kjempeflink! Tone

Nina M sa...

Du er SUPER flink Gunn!!:)