fredag 5. november 2010

Julemesse poduksjon..


Da er jeg snart ferdig med julemesse produksjonen..
blir første gang jeg er med på julemesse..

Skal være med oppi Snertingdal denne gangen :)
og kanskje på ringsaker.. men får se :)


Noe av det jeg har laget som jeg skal ha med på julemessen..
noen søte lysestaker, med former til lys øverst..

Skal også ha med noen av disse bildene..
De har visst blitt kjempe populære :)

Og disse skiltene..
blir mest decoup denne messa.. rekker ikke noe annet..



underveis bilder... er ikke ferdig med alt :)
skal også ha med dekorerte lys,fyrstikk esker + +
og noen av de store bildene jeg lager med forskjellig struktur på..
er noen som har spurt om jeg kan ta med dem , så da får jeg gjøre det :)

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Så fine ting du lager! Bildene og skiltene er bare aldeles nydelige. Jeg likte også lysestakene med sandkakeformer på toppen :)

Lizette sa...

Så fine ting du lager! Hvor kjøper du alle bildene du bruker på lerretene og lysene dine? :)