lørdag 4. desember 2010

Strålende dag!! :)

Da har jeg vært på julemesse!!
Første gang jeg var med å hadde stand på noe messe ,
dette gikk over ALLE forventninger jeg hadde!!

Hadde stapp full bil på vei oppover,
å på vei hjem hadde jeg med under 1/3 av alt jeg hadde med oppover!
Herregud så morro!!!
Her er ett bilde av standen min..
pluss at jeg hadde bjørkehjerter liggende på gulvet ..
og til venstre hadde jeg MANGE bilder samt lysestaker, alt dette ble borte
bortsett fra ett stort hjerte bilde jeg har laget :)
(som jeg har hatt i gangen min.. men tok det med for å vise hva jeg kan lage :) )
Nå ligger jeg på sofaen med en helt ødelagt rygg..
ikke vet jeg hvorfor og hvordan, ble plutselig bare helt tullete..
går som en gammel dame, krokete og sakte..
ikke behagelig i det hele tatt skal jeg love..

Ingen kommentarer: