mandag 28. februar 2011

Har endelig våren kommet??

Sitter her å lurer på om våren faktisk endelig har kommet hit??

Nå er det 4 varmegrader, snøen smelter,man kan se asfalten.. akkurat nå i skrivende stund
gikk takraset med ett brak..trodde hele huset skulle falle nå ;0
Hørtes i allefall sånn ut.. dette er første takraset denne vinteren..

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra møte med NAV.. og en 5 km gåtur
men Balder gutten våres.
Dette kalles rett å slett trivsel på høyt plan =)

Begynner faktisk å bli lei kulden og snøen nå..
å jeg som er ett ekte vintermenneske..
Ser i grunnen fram til å få gjort noe med tomten her..
har ca 5 mål med plen..uten mål og mening..

Gleder meg til å røske opp de hærsens buskene som står midt på den
fineste plena..ødelegger ALT!!



Nei.. nå får jeg sette i gang å lage mere påske egg..
De kommer til å ligge i butikken HJERTERANKEN og i nettbutikken
min til salgs :)

Kos dere masse i vårværet!!

Ingen kommentarer: