søndag 20. mars 2011

Aktiv og Koselig helg

Barna til samboeren min har vært her i helga =)
De kom med fly fra Kristiansund på fredag å dro igjen i dag..
ble utrolig stille her nå :( Til og med balder virker lei seg....

Men vi fikk nå gjort mye i helga =)
Lørdags morgen etter en god frokost begynte vi å lage påske egg.
Ane Christine og Mathias fikk lage hver sitt påske egg som de skal
fylle neste gang dem kommer nedover..som da er påsken =)

( ja det er sånn at samboeren min drar oppover en gang i mnd..og barna kommer
hit en gang i mnd... Alt er ikke så enkelt siden dem og moren flyttet så langt unna )

Etter det så gikk vi ut..
Da bygget vi snøhule og snøtunnel mens samboeren min var på fotball kamp.

Det ble en pause innimellom snøhule og snøtunnel byggingen..
Da ble der kakao og småkaker til barna.

Nå er jeg super sliten..trøtt.. å bare gleder meg til å trene i morgen!!
Så er det vel hjem å bake kake?!?! Siden jeg har bursdag på tirsdag =)

Da kommer også mamma og pappa hjem fra syden!!
Snakket med den hundre ganger i dag tror jeg.. pappa har ENDELIG
lyst til å kjøpe seg nytt kamera.. å da speilrefleks kamera..
Men sa at dem heller bør kjøpe det i norge.. man vet aldri hva man får der nede..
så det ender vel opp med at dem kjøper canon eos d500 tror jeg :)

men hasta la vista folk.
nå sofa og se film..

1 kommentar:

Fru Emma sa...

Koselig blogg du har. La meg til som følger jeg:-)