torsdag 3. mars 2011

BloggPortrett 3 - Bærumsfruen

Photobucket


Photobucket


Navn: Charlotte
Alder: 27
Sivilstatus: Gift, 1 datter
Bosted: Bærum
Yrke: Advokatassistent DNA

Bloggadresse: http://www.baerumsfruen.com/

Photobucket

Photobucket


1.Hvor lenge har du blogget og hvorfor begynte du?
Ca 1 år, ren nysgjerrighet..


2.Hva handler bloggen din om?
Interiør, hverdag og drømmer.


3.Bloggnavnet,hvordan kom du fram til det?Hvis du skulle endret det til
noe annet pr dags dato,hva ville du kalt bloggen din?
Man blir stort sett alltid satt i bås når man forteller at man er fra Bærum - hvorfor ikke spille litt på det? ;-)
Har ingen ønske rom å endre!


4.Hva ønsker du å oppnå me bloggen din?
Ha min egen lille boble, hvor jeg får og (forhåpentligvis) gir inspirasjon..


5.Hvor mange lesere har du ca hver dag?
Varierer


6.Hva skal til for at en blogg skal være god i dine øyner?
Gode tips, god tekst, inspirerende bilder


7.Gjenspeiler bloggen deg?(dvs føler du at du er deg selv på bloggen?).
Stort sett ;-)


8.Hvilke blogger er dine favoritter?
Villa Von Krogh, Anettes Hus, Jorde Gård +++


9.Hva syns dine nærmeste om at du blogger?
Delte meninger


Photobucket

Photobucket

Hvilke hobbyer/interesser har du?
Interiør, oppussing, familien min


Hvor er du om ti år?
Har en million baller i luften, og mange av mine drømmer skal være realisert <3


Hva gjør du på fritiden din?
Oppusing, mann, barn, hund, trening


Om du fikk oppfylt et ønske, hva ville det vært?
At jeg kunne slå meg til ro med hvordan ting er..
Ikke ha en følelse av at man alltid burde ha gjort mer, eller gjort ting bedre..


Nevn tre ting du ville tatt med deg på en øde øy:
Madrass, myggnetting og fiskestang/ hov


Hva kunne du ikke levd uten?
De som virkelig betyr mye for meg, og en varm dusj fra tid til annen ;-)


Beskriv deg med tre ord?
Kosesyk, sta og kravstor


Hvis du skulle være én annen person(kjendis/sportsutøver/skuespiller osv)?
Hvem ville du ha valgt?

"To wish you were someone else is to waste the person you are."


Photobucket

Ønsker du å være med på bloggportrett?
Ta kontakt på Gunn@sjarmerendechic.com
,
så får du tilsendt spørsmål og info jeg trenger

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette var utrolig flott tiltak!
Sender deg en mail :)