fredag 25. mars 2011

Funn - Retro stoler


(pst..listene er ikke byttet.. de skal byttes ut)

Tok en tur på loftet igjen for to dager siden..
Der oppe sto det to retro stoler å ropte til meg!!
Disse to hadde jeg helt glemt av... fy skamme meg!

Kjøkkenet er malt i fargen Tord..
I lyset ser den rosa/lilla ut..
Når det er kveld ser den hvit/krem farget ut.
Likte den veldig godt =)

Er litt i tvil om jeg skal trekke dem om...
Rosa og Rødt sammen liksom... hmm

Hva synes du??
Kjøkkenbordet skal også få påmalt noe skrift.. har bare ikke kommet så langt enda..
Kjøkkenbordet kjøpte jeg for 150 kr på Estlands kommiteen her på gjøvik..
Gammelt retro klaffbord i heltre som jeg malte i fargen Chi.


Kjøpte for litt siden en hjerteform i stein hos Hjerteranken i gågata i Gjøvik,
Der plantet jeg om noen påskeliljer jeg kjøpte i går =)

Ble så bra atte, og pyntet opp med ett selvlaget påskeegg

2 kommentarer:

Marthe sa...

Super fin blogg du har.
La meg til som følger her!

Jeg synes stolene skal være røde jeg, det blir super bra kontrast til det "rosa" der, å fargen på veggen likte jeg VELDIG godt!!

Klem fra Marthe

Silje sa...

Jeg ville også hatt dem røde :)
Ble kjempe stilig inne der sammen med den rosa lilla veggen