mandag 28. mars 2011

UTFORDRING - Entre/Gang


Kjører i gang en UTFORDRING til ALLE bloggere der ute jeg .
Vis meg din Entre / Gang

link til ett gammelt eller nytt innlegg under her i "Linky Tool"
jeg trenger inspirasjon!!

Og det kommer en overraskelse i posten til en tilfeldig trukket "vinner"
av alle dere som deltar

Håper så mange som mulig deltar!!

1. kopier og lim inn innleggets url-adresse
2. skriv inn bloggens navn
3. hopp over

4. trykk from web. hvis du har husket å lime inn innleggets url
ser du nå bildene fra innlegget ditt - velg bilde, tilpass og tykk ok :)
post signature


7 kommentarer:

vårt lune hi sa...

jeg fåt ikke lagt inn URL, når jeg høyreklikker, for å kopiere inn URL, så kommer det opp at jeg ikke får kopiere bildene dine ;)
men her er linken min:
http://vaartlunehi.blogspot.com/2011/03/velkommen-inn-i-entreen.html
ha en fin dag :)

vårt lune hi sa...

Gikk ann å prøve manuelt, men da mente den at siden ikke finnes, mulig jeg er helt blond altså ;)

Nyanser av vitt sa...

Tyvärr. har inga bilder från någon av våra entréer :O(
Lycka till iallafall.
Kram Agneta

L sa...

Fikk ikke somlet meg til å lage et innlegg til din forrige utfordring, så denne gangen skal jeg være med! ;) Artig med slike utfordringer.

Sandra sa...

Hei =)
Kjempefin blogg! Jeg legger meg til som følger. Håper det er greit at jeg la inn to innlegg til utfordringen, jeg har to ganger i huset og viste ikke hvilket innlegg jeg skulle velge. Bare ta bort det ene om det kun går an å delta med ett=)

Unknown sa...

Hei Gunn Merete:)
Spennende med utfordring da!
Min gang er fryktlig lite fotogen, men skal se om kanskje utfordringen din får meg til å gjøre noe med det;)

God tirsdag til deg!
Klem Ellen Louise:)

Frøken H sa...

Så morsomt med ny utfordring, kanskje jeg skal ta noen nye bilder og slenge meg med! ;) Men hvor ble det av den forrige utfordringen, med kjøkken?? Kan ikke finne den, men mener jeg var med på den... Hmmm...

Ha en fin helg! :)

klem Frøken H