søndag 3. april 2011

Energi..hvor har du blitt av ??

Jeg lurer virkelig på hvor energien min har blitt av...

Den har bare forsvunnet denne uken... men...
vet vel i grunnen.. har ligget med migrene fra tirsdag-fredag.

Det er bare så frustrerende når man vet man har mye å gjøre,
både her  hjemme og bestillinger som har kommet inn..
Men er i sjakk med det meste nå tror jeg :)
Siste bildet som er bestilt er ferdig i allefall.

Så til uka bærer det ned i kjelleren å hente ett gammelt spisebord med stoler jeg skal
male om og trekke om.  Men har ikke helt bestemt meg enda hvordan
det skal bli :) Så dere får bare følge med

Var oppe hos mamma og pappa i går, for dem passet
tante gullene mine <3

Tante Anne, Jane, Madeleine og Patrick kom også innom en tur.
Tante hadde med seg to album fra "gamle dager"
Der fant jeg bilde av meg og broren min.. utklipp fra avisen da jeg var 3-4 år..hehe
Husker det som det var i går faktisk. Vi fant en potet i åkeren
til bestemor som lignet på en and :P

Jeg ser jo ut som den rakkerungen :O
post signature

3 kommentarer:

KAYSO sa...

Kjenner virkelig til det med energi. Er helt uttappet for tiden selv. Har et hus som skriker etter husvask hver gang jeg kommer inn døren... Isj! Se om jeg får begynt litt i kveld når jeg kommer hjem fra selskap... Frister lite.

Hehe, gøy å finne gamle og minnerike bilder som dette :)

Unknown sa...

Er ikke alltid energien er til stede desverre, men den kommer som regel til bake, hihi;))
Først nå oppdaget jeg den herlige butikken din, så mye flott du lager...! Du er jo kjempeflink;)
Og den kisten var lekker ♥

Ha en fin, og kanskje litt lat søndag, hihi;))

Klem Line

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Her har også energien vært fraværende ei stund! :( Nydelig den hvite kista di var med tekst på. Jeg har også ei slik kiste jeg har malt hvit og som heg har tenkt at jeg skulle ha noe skrift på. Kanskje jeg klarer å få det til nå som jeg har sett så fint det ble hos deg.

KLEM