søndag 10. april 2011

Litt søndags pyssel..og en stressende uke

Denne uka har vært totalt kaos.. rett å slett fullstendig kaos..
Men nå begynner ting å komme på rette igjen =)

Uka begynte med møter og fjas..
Onsdag dro jeg og mamma til sverige..
Først var vi innom Årnes å hentet to slagbenker til barn som jeg skal male
til to små barn (kommer bilder når dem er ferdige)

Så fikk jeg telefon om jeg kunne kjøre litt varebil, sa jo selvfølgelig jaaaaaa!
Love it!
Det ble lange og travle dager,dette var torsdag og fredag..

Lørdag prøvde jeg å slappe av litt.. men neida..da begynte jeg å vaske hus
av alle ting. med lite søvn og en kopp kaffe latte så kom energien
snikende etterhvert =)

Så var jeg en tur på posten å hentet en pakke fra
der lå de nydeligste nøklene!!

Store rustete nøkler!! to stk lå det i pakka!!
Gjett om jeg ble happy!!!!

Tusen Masse Takk Stine!!

Nå skal jeg sette meg ned ved hobbybordet (spisestua ja.....) å lage litt mere..
Både bestillinger jeg har fått og andre ting


laget noen påskeegg i dag også som er bestilt =)





post signature

Ingen kommentarer: