torsdag 19. mai 2011

Billig Gjennbruk.. og strålende fornøyd!!

I dag har jeg vært på shopping runde på en bruktbutikk i Gjøvik og Moelv.
Der fant jeg MASSE messing lysestaker til 5 og 10 kr stk..
Så det ble hamstring =)

Endte vel opp med 10 enkle lysestaker, 1 trearmet,4 vegglysestaker
og 1 Lampefot i svart..uten skjerm..

Så duret jeg til Biltema og kjøpte sinkspray og Chromspray.
Var litt usikker på om jeg ville ha Chrom eller Sink farge..

Men det endte opp med at jeg prøvde Chromsprayen først...
og ble super fornøyd!!
De ble enda finere i virkeligheten!!

Her er bilder av noen av dem før og etter..
Mere bilder kommer i morgen da jeg har fått satt dem på plass :)




post signature

5 kommentarer:

Unknown sa...

De ble kjempefine!

Klem Line

Maris Gyngestol sa...

Stilig! Jeg har også noen lysestaker som jeg har sprayet med chrom, og ble selv veldig fornøyd! Sprayet også noen blomsterpotter, men da var det bare noen av de som ble bra, litt avhengig av underlag.. :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Grønnsakshagen sa...

De ble fine:) Takk for tips!

Mette`s hus og hjem sa...

Så smart, stakene ble kjempefine så jo ut som sølv staker jo :))
Hmm må prøves :))

Ha en fin kveld videre
Klem Mette :))

bollapinnsvin sa...

Så fint da.
Dette må jeg prøve og.
Men du, er det sånn brukt butikk på Moelv?
Jeg bodde der da jeg var liten og drar tilbake hvert år.
Bodde like ved Mjøsa, så jeg kunne se over til Biri....skal ned til faren min om en mnd og en bruktbutikk å glede seg til gjør ikke noe...er spent på svar nå.
Legger meg til inne hos deg.
litt arti siden du snakker om steder jeg var på da jeg var liten.

God helg.
De beste ønkser fra meg.
Ps,. fin blogg m flotte bilder. Har sett opp og ned og ned og opp så kommer garantert tilbake.