lørdag 14. mai 2011

Norgesglass

Norgesglass og Pastell


Har tatt meg en pause mellom husvasking og klesvasking nå.

Har så utrolig mange ideer i hodet mitt..
og mange norgesglass i kjelleren..
Sitter å lurer på hva jeg skal bruke dem til
etterhvert..

Har funent noen ideer på nettet i dag..
kom også over dette herlige kjøkkenet!!
Sett noe så vakkert?


Just as i like it!!




Var også noen innmari kule ideer ang norgesglass her :)

synes i grunnen at disse lyktene var kjempe festlige :)

post signature

7 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Mange gode Norgesglass idéer :))))
Og det kjøkkenet var knall-skjønt:)))
god Helg!
toveklem)

Valeria sa...

these are great ideas :) where could i find norgesglass ?

Alven sa...

Hei :-)

Herlig det kjøkkenet der ja :-) skulle gjerne hatt det kjøleskapet :-) Mye fint man kan bruke norgesglass til. Jeg har korn,mel osv i noen, Blondebånd rundt med telys nedi er også fint :-)

Ønsker deg en fin helg :-)

Klem

Har en drøm... sa...

For et vakkert kjøkken!
Og så herlige Norgesglass ideèr, jeg elsker de glassene, bruker de mye!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Har en drøm... sa...

PS: Så fin layouten din har blitt;)

Bare lille elin sa...

Skjønner at jeg har dårlig fantasi som har fylt opp en av seksjonene i kjøkkenskapet med Norgesglass som jeg har div pasta, mandler, nøtter, frokostblandinger osv i.. Og jeg har de med lokket opp til alt overmål. :-D

Anonym sa...

De lyktene i forskjellige farger var knallfine. Og det kjøkkenet... Realt kjentekjøkken. nydelig. J