lørdag 17. mars 2012

Nytt prosjekt, å fornøyd ble dem også :)


Tenkte jeg skulle prøve meg på litt annerledes bilder som jeg aldri
har laget før... Ei god venninne har nettopp fått baby, så er Enya så himla nydelig!!
Så da tok jeg fatt på ett lerret..
Brukt mye struktur på dette bildet som dere ser.

Men foreldrene til Enya likte det..da ble jeg også fornøyd :)
Blir nok flere alla denne stilen etterhvert :)

Lagde i samme slengen ett bilde til.
Det ble solgt på facebook etter ca 5 minutter  o_O


Ønsker dere alle en fin lørdagskveld videre 

post signature

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så vakkert dette bildet var!
Faktisk noe av det fineste. Skjønner at foreldrene hennes ble fornøyde!!

<3

Kari

Fjordheim sa...

Nydelige bilder.
Du er flink
Ha en god søndag :)

Anonym sa...

Nydelige bilder. hva tar du feks for det nederste ?

Gunn Merete sa...

anonym : 200 =)