fredag 17. august 2012

Tiden flyr...


Fire måneder har gått siden jeg sist blogget ser jeg.
Har rett å slett ikke hatt stuen.. Alt for mye å gjøre om dagen i tillegg
til fast jobb.. så sofaen? nei den er skjelden i bruk.. hehe..

Men skal skjerpe meg litt nå.
Begynner å komme i sjakk med det meste nå.

Men det er uber mye jobb med hus og hage( ja..4-5 mål med plen) 
når man bor alene. men er i grunn kos også ;)
Stortrives sånn livet er nå!
Herlige venner og verdens beste kollegaer!

skal få blogget ett innlegg senere i dag med litt hva jeg har holdt på med de siste månedene :)


post signature

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

ja har sett etter deg.
Kos at du hadde tid til et lite innlegg.
Ikke mye ledig tid nei når en jobber fullt og i tillegg skal prøve å holde orden i hus og hage.
Du får ha ei riktig god helg :)

Gitte sa...

Nydelig bilde :)
Gleder meg over at du er tilbake!
Klem Gitte