lørdag 17. november 2012

Trenger Stue tips!! hva farge?? hva ville du valgt??


Nå er jeg rett å slett så lei av å ha "hvite" vegger..alle vegger her i hus er lyse (samme farge på alle)
Alt jeg har av møbler er hvitt.. eller lyse.. 

har i dag begynt å male ene soverommet, det ble "hvit lin" der..
likte fargen der kjempe godt.. men jeg har lyst til å male stue og gang..
men hva farge?? 
hva anbefaler du?
har du noe bilder av din stue/gang med noe annet enn hvit farge?

legg gjerne inn linken i kommentarfeltet.. 
og gjerne hva fargen/koden er..

Jeg blir gal av dette!


I morgen er det forresten 1ste julemesse.. tror ikke jeg rekker flere i år.
alt for mye å gjøre :)


post signature

4 kommentarer:

irene sa...

Hei :) prøv Sand eller Marrakesh. Kjempefine farger. Har malt soverommet mitt i Sand og nå gangen i Marrakesh. Ble kjempelekkert ! litt mørkere beig og grå toner Lykke til med fargevalg og messe :) klem Irene

Anonym sa...

hei. jeg har nettopp malt Sand i stuen. Nydelig mot hvite møbler. Jeg var også lei hvitt hvitt hvitt. Ble mye mer elegant med sand. malte også en vegg på soverommet med samme farge. veldig fornøyd!!! mvh karjis

leni sa...

Hei ;) jeg har malt en fondvegg i stuen i fargen ørken fra jotun.
Du kan se den på bloggen min www.denhviteleiligheten.com

;) varm og fin farge. Her er alt hvitt derfor valgte jeg en varm fonvegg.

tina sa...

Hvordan ble hvit lin? Lurer på om jeg skal ha den i gang, stue og kjøkken. Høyglans hvit med sort benkeplate og en grå/sort tapet vegg i stua.