fredag 23. mai 2014

Everything is gonna be okei..


Nå begynner endelig ting å gå min vei igjen
*bank i bordet*
Det har vært ett meget slitsomt år..
både med det ene og det andre..

Det som knekte meg helt var at hunden min døde av overdose på rimadyl..
Han spiste 102 tabletter den 24 september..
Han døde 30 september 2013..
Savnet er uendelig enda... selv med en ny omplasseringshund i hus..
Men ting begynner å gå bedre..
Men...

Jeg sitter å funderer på hva jeg skal gjøre med huset..
det er så lite.. lurer på hva jeg skal gjøre på det uinnreda loftet..
jeg har ikke ett 2 etg hus.. men ett 1.5?!
det er full takhøyde i midten på loftet...
alt er liksom så bakvendt her..
bah.. blir GAL!!

Nei... nå får jeg ta med meg Enzo å finne puta før jeg klikker av tenkinga her..

Ha en fin fredagskveld videre <3

Ingen kommentarer: