lørdag 22. februar 2014

Regn og Sol på samme tid... men det er


Mildt i luften. 
kanskje mitt ønske ble oppfylt i går med at jeg ønsker våren skal komme :)

Jeg gleder meg i grunn bare til våren og sommern..
det er det som er høydepunktet nå i nærmeste framtid.

Da skal all panel utvendig byttes. huset skal isoleres opp igjen, så på 
sikt skal jeg også bygge på.. men jeg er kanskje rar... jeg vil ikke ta opp
mere lån for å bygge på osv.. da er det likere å spare litt for å få det til.
Har bare lån på 750 000 på huset heldigvis.
Bodd her i 7 år nå, lite som har blitt gjort til nå, 
skal også bygge veranda i sommer, og isolere og ordne rom på loftet..
det er pr dags dato bare kaldtloft med rot :)

Gleder meg til å få hobby rom oppe der :) samt ett soverom.


Har dere noe planer for sommeren? :)

post signature

1 kommentar:

Camilla sa...

Her var det koselig! Håper du tar turen innom meg også. Ha en fin kveld:-)