onsdag 20. oktober 2010

Casa Nygård..update

Sorry folkens for lite blogging..
Har vært litt hektisk her med produksjon av ting som er bestilt..
Men nå skal snart alt være unna gjort :)
Tenkte slenge ut litt bilder av heimen igjen..
jeg klarer jo ikke la noe stå i lengre enn max to mnd sier Yngve :S
Men har hatt litt ommøblering igjen her da..
(Beklager.. men er mobil bilder.......)

Vindusrammen som henger har jeg fått av ei go venninne,
lagde krittavle i øverste ruta og oppslagstavle i de to siste.
Kisten jeg pusset opp har fått plassen sin her... (inntil videre :P )
Listene og dørkarmen er pusset å klar til å males hvite..

Kommoden vi hadde i gangen har blitt satt på stua..
Den pusset jeg opp for lenge siden i shabby chic stil..
Vinduet som henger over har jeg i grunn ikke gjort noe med,
satt inn bilder av ungene til Yngve bare..
Ser jeg har glemt å male "bena" på kommoden.. hehe..
typisk :P

Litt av den lille gangen..
Eple kasse som skohylle.
Ett gammelt rundt bord jeg fikk av gamletante.. :)
Ett stort bilde jeg har malt henger også her.. listene skal males hvite her også,
og som dere ser så har jeg begynt å male "skiferstein" på brannmuren..
men ikke kommet så langt :P


Listene her skal også males hvite. døra skal byttes ut pga balder har knus ruta i den,
rett etter vi fikk han (omplasseringshund) da han var redd vi ikke skulle komme tilbake når vi dro bort en kveld.. stakkar søten våres..
"skohylle" her også og ett sink melkespann
nå skal jeg male noen bilder til før jeg tar kvelden :)
happy kveld alle sammen

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint du har fått det Gunn. Du er ei driftig dame. Imponerer meg stadig :)hilsen jane