søndag 24. oktober 2010

Helgen..mas og tjas

På fredag var jeg hos Hjerteranken blomsterbutikk i gågaten i Gjøvik
å leverte lys og bilder hun skal ha i butikken å selge for meg :)
Ble veldig bra! Passet inn i butikken, Hjerteranken er en
super flott og sjarmerende blomsterbutikk som er
litt annerledes enn de andre KJEDELIGE blomsterbutikkene!
Yngve har drevet å tatt ut motoen av delebilen min.. puh for en jobb..
men han gjorde det med glans :D Flinke Elvisen min :)
Ellers så var jeg på Hamar på bruktmarked i dag.. mye fint å se på..
prisene varierte veldig.. men havna opp KUN med en tallerkenhylle..
ga hele 50 kr for den.. haha..
skal males å shabbes :)
Har sittet å laget to bilder igjen i kveld :)
ene ble solgt noen sekunder etter jeg la det ut :)



1 kommentar:

Lamoni sa...

Disse var nyyyydelige :)