onsdag 16. mars 2011

Fremtiden ser lysere ut.. endelig

Som tittelen sier.. : Fremtiden ser lysere ut... endelig!!


Pr dags dato går jeg på attføring hos NAV pga nakkeskade jeg fikk i en bilulykke i 2001..
Så jeg har kronisk migrene og nakkevondt..





 
I går snakket jeg litt med brodern min.. der jeg har kjørt litt varebil hos det
siste året.. De skal ha inn en fast rute nå 4 dager i uken.. tur retur oslo hver dag..
Snakket med sjefen i dag ang jobben..å han er veldig positiv!!!
ÅÅÅÅÅ!!! Steinar..la meg få den jobben!!!!! :)

Får krysse fingrene her!
Vil ut igjen i jobb.. helst i går!!
Det er ikke bare bare å gå hjemme å kjenne på de helvetes smertene hele tiden..
Man blir rett å slett G A L!!


Forresten med det samme jeg er innom bloggen..

Har forresten to mobil telefoner til salgs nå også..
om noen er interesserte..



og denne :



Ingen kommentarer: