torsdag 17. mars 2011

Vente vente vente..


ÅÅÅÅÅÅ!!
blir snart gal av ventingen!!

Sitter bare her om dagen å håper sjefen ringer
å sier.. DU HAR FÅTT JOBBEN!!
Ja jeg sier sjefen..fordi jeg er vikar der :)

Det hadde gjort hverdangen så mye lettere
for meg og samboeren min..


Livet er ikke fett når jeg har utbetalt 6500 kr mnd av NAV..
å det skal dekke lån,regninger osv.. Så Steinar!! PLEASE give me the job!!

I dag har jeg vært å hamstret påske egg igjen :) de andre jeg har laget går unna som bare det :)
Morsomt at folk liker det jeg lager <3

forresten så er det sykt bra
dyreliv ute her om dagen!!
Ekkorn, rådyr, rev, osv osv.

Kanskje ikke så rart at hunden våres
er litt urolig om dagen?!

Å spesielt om kvelden....
Er så vidt han tør å titte ut av døra... hehe


Men nå skal jeg sette i gang å vaske å rydde litt før barna til samboeren min kommer i helga :)
Da skal vi kose oss masse med å male påske egg og spise godis samtidig..



Ingen kommentarer: