fredag 27. mai 2011

Fredagsmys

I kveld har jeg flyttet om litt på spisestuen..malt vinduskarmene.. og som dere ser.... malt litt på vinduene også :P og vasket rundt :)

Fant igjen noen gamle heklegardiner som jeg har arvet av bestemor,
så har vasket dem å hengt dem opp.. ble så mye lysere å finere i stuen med engang.

Har også fått hengt opp to av lysestakene jeg har lakkert i kromfarge på hver side av vinduet..
og satt 4 av dem jeg har lakkert på spisestue bordet..

Har funnet ut at jeg vil bytte ut spisestuebordet.. men ikke funnet noe passende..
Så en helg nå i sommer skal jeg finne hammeren,stikksaga og gamle materialer for å snekkere sammen ett bord helt alene...  :)

Nå venter jeg i grunn bare på at samboeren skal komme hjem fra jobb......
Er vel kanskje snart på tide?!?!

I Morgen skal vi i barnebursdag.
Mitt ene TanteGull ble 3 år i går <3
Hipp Hipp hurra for Sebastian gullet "mitt" :)
Tante er ekstremt glad i deg Sjarmtrollet.


Ha en fin fredagskveld videre alle sammen :)

post signature

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig på kjøkkenet ditt;)
Gardinene var så søte ♥

Ha en fin helg;)

Klem Line

Gunn Merete sa...

er spisestuen :P men brukes som kjøkkenbord :)

Jatte sa...

Ååå så koselig♥

Kjempenydelig pyntet!

Ha en fin helg -
Klem Jatte♥

Mette`s hus og hjem sa...

Så fint det ble, nydelige gardiner du har arvet :))

Ha en fin lørdag
Klem Mette :))

Susanne sa...

Nydeligt!