mandag 30. mai 2011

Nyoppusset Amerika kiste..



Amerika kiste til salgs..

Da har jeg lagt ut en nyoppusset
Amerika kiste til salgs på
Finn.no & på salgsbloggen.

Denne kisten er fra 1939.
Stemplet på kisten.


Holder på med enda en til nå, men har en liten pause på det prosjektet da jeg har alt for mye å gjøre nå for tiden.. jobber mye i tillegg.. så dagene går alt for fort.....

På onsdag kommer også ungene til samboeren min <3 De skal være her til søndagen.
Gleder oss stort :) :) :)

post signature

4 kommentarer:

Hilde♥ sa...

Så flott kiste du har pusset opp.
Den ønsker jeg meg. :)
Ha en fin mandagskveld.
Klem Hilde

Unknown sa...

Kjempefin var den ♥
Du er veldig flink!!

Klem Line

Christine sa...

Så flott den ble!! Det er kjempefint med slike kister, og det ble utrolig fint med wallstickers på!!

Klem fra Christine

Gunn Merete sa...

ja hadde det bare vært wallstickers på kisten :D
det er malt for hånd :)