lørdag 3. september 2011

En skikkelig høstdag


Nå merker man at høsten virkelig har kommet.
Her på Gjøvik pisker regnet ned mens løv og blader faller ned på bakken..

Jeg synes i grunnen det er rimelig koselig..for da vet jeg at vinteren
er snart om hjørnet!! å jeg elsker vinteren <3

Nå har samboeren min nettopp vært ute å henta inn ved..
Det er rimelig kjølig i dag..
Så da fant vi ut at vi skulle fyre likså godt :)


 I tilegg har jeg fått laget opp mere til de kommende julemessene..
Jada.. vet det er tidlig å nevne JULA! Men den kommer like fort i år
som alle de andre årene... hehe..
Å  siden jeg skal være med på 5 messer i år så må man starte tidlig :)

I dag har jeg laget litt såpe.. med 3 forskjellige dufter..


Skal lage masse godsaker i år :)
har i tilegg fått tak i ca 3 kg tørket lavendel fra Frankrike!!
Lucky Me!!


2 kommentarer:

Trollmora sa...

Så søte såper :) Og nydelige bilder :)

Unknown sa...

Wow, kjempe søte såper ;oDD Jeg har også masse tørket lavendel vi kjøpte i paris..kanskje en ide å prøve meg på såper ;o)
Nyt helgen ;o))
Klme Elisabeth