fredag 2. september 2011

her var det lite oppdatering kan man si..

Ja som forrige innlegg sa..
tiden rekker ikke til.. men nå har ting roet seg litt :)

De siste dagene har jeg sittet med julemesse produksjon ,
litt tidlig.. men siden jeg skal være med på 5 messer i år så må man begynne tidlig..


I dag har jeg sittet med noen lykter..
måtte test jeg også siden alle andre gjør det :)

sånn ble dem , ble kjempe fint lys i dem :)


lagde to stykker... å begge to er alt solgt...
puh.. må nok kjøpe inn å lage flere til messa :)



post signature

2 kommentarer:

Jorun sa...

Her burde du fått pris for kreativ blogging: Hele høsten forsvant, jo!

God jul...jeg mener... GOD HELG!

Simones Country Home sa...

Heia.

Ååååh så søte de lyktene ble da. ;o) Brukt decopauge der eller? Hva skal du ta for den hvite lykten da?

Ha en super helg.

Klem Simone ;o)))