tirsdag 15. november 2011

Jobbkontrakten er skrevet under!!!!


På mandag begynner jeg i ny jobb!!
Rettere sagt hos Eidsiva Bredbånd!
Det som er morsomt er at de 4 jeg skal jobbe sammen med , har jeg jobbet sammen med før!
De er en knall go gjeng å jobbe sammen med, så gleder meg helt sykt!
Det å trives på jobb har nesten alt å si, å jeg vet jeg trives sammen med dem :)

Så til Petter,Cato,Erik og Torkjell.. the "bitch" is back ;)

Fikk også hilst på x-sjefen min i dag..det var så koselig!
Han var verdens beste sjef !!

Ellers så har tiden gått til å lage ting til julemessa som er på dokka på lørdag!
puh..har ikke laget opp igjen så mye etter sist messe.. men regner heller ikke med å få solgt alt..
så det går nok bra :)


Disse bildene er forresten til salgs på salgsbloggen min :)
link i høyre sidefelt :)

post signature

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer så masse med ny jobb!
Høres jo ut som det skal bli riktig så kult;)

Ha en fin dag!

Klem Line

Gitte sa...

Gratulerer med ny jobb :)

Klem Gitte