lørdag 9. november 2013

Mitt hjerte blør :( Rest in Peace my prince


Rest in peace my ANGEL
15.06.2007 - 30.09.2013

Verdens beste Balder <3
Jeg savner deg ubeskrivelig

Som dere vet så opererte vi inn gull i hoften på balder med goldtreat 20 august.
Han hadde begynt på opptrening og massasje..
han gikk på rimadyl.. smertestillende for hund..

tirsdag den 24 september hendte deg verste.. mens jeg var på jobb
hadde han fått tak i HELE den nye boksen som sto godt gjemt bort,usynlig..
den sto i posen uåpnet. hadde INGEN sjans for å se den eller lukte den..
bare fått ned posen ved en tilfeldighet :(

Det endte med intravenøst behandling med engang jeg oppdaget dette.
Men etter 6 dager klarte han ikke mere.. spiste ikke hele den uka :(
Det var tarmene som tok knekken på han..
Den siste lufte turen etter 2.5 liter intravenøst...
Da sprutet det bare ferskt blod ut av baken hans..
Da måtte jeg ta det tyngste valget i livet mitt :'(


Jeg savner han så utrolig mye :(
Hjertet mitt blør for han..
beste vennen og gutten jeg har hatt i mitt liv noen gang.

Nå er han hjemme.... men i urna..
Den dagen jeg dør.. da skal balder være med med i graven..

Elsker deg baldergutten til a mor


post signature

1 kommentar:

Jatte sa...

Nei så ille og lese, kjempetrist!
Skjønner godt dette er veldig tungt.. Sender mange klemmer til deg <3